Hoe herkent u een authentieke slotenmaker?

De Slotenmakers Branch heeft helaas te maken met malafide slotenmakers. Hoe kunt u zeker weten dat u te maken heeft met een betrouwbare slotenmaker?

Houdt in ieder geval de volgende richtlijnen aan, dan voorkomt u vrijwel zeker dat u met de verkeerde partij in zee gaat.

Google advertenties

Malafide Slotenmakers maken vaak gebruik van ”gesponsorde Google advertenties”. De advertenties herkent u doordat er ”Ad” staat naast de advertenties. Wij maken géén gebruik van Google Ads.

Marktplaats
Marktplaats is ook een platform waar malafide slotenmakers snel een nieuwe advertentie kunnen aanmaken, daarom zijn niet alle partijen op de site altijd even betrouwbaar. Wij adverteren niet op marktplaats, of enig ander portaal, behalve deze website. 

Email

Indien u e-mailt, kijk of de slotenmaker u mailt vanaf de domein email, zoals info@slotenmaker-holland.nl, malafide slotenmakers zullen u vaak benaderen vanaf een @gmail.com, @hotmail.com of algemeen gratis e-mailadres. 

Bellen
Indien u belt met de slotenmaker, vraag van welk bedrijf hij of zij is. Controleer of die informatie klopt met de website. Schrijf altijd op met welke medewerker en welk bedrijf u heeft gesproken, en sla het telefoonnummer op.

KvK gegevens controleren
Indien u twijfelt, controleer dan de bedrijfsnaam op de KvK Website. (Klik hier voor onze KvK inschrijving). U kunt ook kijken of het KvK resultaat overeenkomt met de website url waar u op kijkt. In ons zoekresultaat ziet u bijvoorbeeld onze website staan. (www.slotenmaker-holland.nl). Betaal nooit naar een rekeningnummer die niet overeenkomt met de KvK naam van uw Slotenmaker.

Prijs en betaling

Bespreek altijd met de slotenmaker een prijsindicatie, en bij voorkeur ontvangt u die prijsindicatie per Whatsapp of Email. Indien het toch hoger uit zou vallen, of meer werk blijkt te zijn, moet de slotenmaker met u vooraf bespreken of u akkoord gaat met de prijs.

Betaalmethoden

Indien u geld overmaakt, een factuur ontvangt of een pinbetaling doet. Dan dienen de bedrijfsgegevens die aan u zijn verteld, te kloppen met de naam op de rekening. Is dit niet het geval, of vraagt een slotenmaker u om contant te betalen, of over te maken naar een ander rekeningnummer? Dan klopt er mogelijk iets niet, betaal niet totdat u zeker weet dat het klopt.

Hoe kunt u zeker weten dat u zaken doet met de juiste partij?

– Wij hebben contact per email via @slotenmaker-holland.nl
– Onze algemene telefoonnummers staan op de website www.slotenmaker-holland.nl 
– Wij hebben géén marktplaats of Google advertenties, en hebben géén andere websites
– Onze monteurs dragen onze bedrijfskleding met het Slotenmaker Holland logo
– Onze monteurs komen bij u langs in een bedrijfswagen met Slotenmaker Holland bestickering. 
– Onze facturen hebben het Slotenmaker Holland logo (met daarin onze website vermeld).
– Onze monteurs spreken altijd met u vooraf een prijs af, u staat nooit voor verrassingen. 

Onze betaalgegevens:
– U betaald uitsluitend per pinapparaat bij onze monteur (Wij accepteren nooit contant geld of contante deelbetalingen). 
– Wilt u liever overmaken, dan kan dat uitsluitend op ons bankrekeningnummer NL23 BUNQ 2044 4850 44 ter name van Slotenmaker Holland.

Wij hebben géén andere betaalopties dan overschrijving op bovenstaand rekeningnummer of pinnen bij onze monteur. U ontvangt altijd een bon. 

Wilt u het zeker weten? Check de reviews van uw zakenpartner
Malafide Slotenmakers hebben vaak geen reviews.

U kunt altijd de bedrijfsnaam Googelen voor reviews.